کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317950 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویری از گوشی آنر 9 هواوی منتشر شد

نسل بعدی فبلت هواوی با نام آنر ۹ اواخر ماه آینده منتشر خواهد شد. اخیرا تصویری مفهومی منتشر شده است که اطلاعاتی جزئی از این محصول جدید ارائه می‌دهد.

تصویری از گوشی آنر 9 هواوی منتشر شد

مدتی است که اخبار مختلفی در مورد گوشی هوشمند جدید هواوی با نام آنر 9 در رسانه‌ها منتشر می‌شود و در حال حاضر می‌دانیم که عرضه‌ی آن در تاریخ ۲۷ ژوئن خواهد بود؛ اما تاکنون هیچ تصویر واقعی از این دستگاه جدید به بیرون درز نکرده است. هواوی اغلب در مورد مخفی نگاه داشتن اطلاعات از محصولات جدیدش آن‌چنان سخت‌گیر نبوده است و به همین علت همیشه پیش از عرضه‌ی رسمی محصولات این کمپانی، شانس مشاهده‌ی آن‌ها را داشته‌ایم. اما تاکنون این مسئله در مورد آنر ۹ صادق نبوده است.

Honor 9 Leaked
تصویر مفهومی این دستگاه اخیرا در وب‌سایت چینی ویبو رؤیت شده و اطلاعاتی جزئی در مورد گوشی آنر ۹ در دسترس قرار گرفته است. البته باید اشاره کنیم که واقعی بودن تصویر منتشرشده از این گوشی هنوز مشخص نیست. در ابتدا مهم‌ترین نکته‌ای که از این تصویر به نظر می‌رسد، نبود سنسور اثر انگشت روی دستگاه است. به علت ابعاد بزرگ آنر ۸، استفاده از سنسور اثر انگشت با یک دست با دشواری‌‌هایی روبه‌رو بود و منتقدان نیز این مورد را به‌عنوان جنبه‌ای منفی برای آن در نظر گرفته بودند.

انتظار می‌رود آنر ۹ مجهز به یک دوربین اصلی دوگانه باشد. گفته می‌شود این دوربین دوگانه از همان دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده‌شده در هواوی میت ۹ و هواوی پی ۱۰ برخوردار حواهد بود؛ اما آنر ۹ برخلاف آن‌ها فاقد نشان لایکا خواهد بود.

تصویر منتشرشده تنها قسمت پشتی گوشی را نشان می‌دهد و از طراحی قسمت جلوی آن همچنان هیچ اطلاعی در دست نداریم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37032 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/04 تعداد مشاهده: 1959
کلید واژه ها: ,
سافت گذر